Followers

Thursday 5 May 2011

Melecur sewaktu menggoreng keropok lekor

Salam semua...


Harini posting selingan manja lagi.hehehe..alkisah pada hari selasa lepas terasa agak malas untuk pergi kerja sebenarnya lepas tu ambik cuti emergency.Bagus punya pekerja..camana nak jadi cemerlang kan?

Pastu dah nak ending2 period sebab flow dah kurang . So, bercadanglah nak memanjakan diri ini ke spa or pi mengurut .Yela lepas daripada stress 2 bulan keje tak habis2 tu memang terasa sangat nak memanjakan diri ini.

Maka, saya pergila ke satu spa itu. Dalam pukul 3.30 camtu buat rawatan satu badan nak mencantikkan kulit, meregangkan otot2 ni.Sangat best ok, daripada kaki,ke badan ke kepala.Yang tang kepala tu yang xtahan best sangat tu

My hubby keje haritu ,so pergi sendiri la.Habis spa dalam kul 6 camtu balik rumah dengan perasaan wanginya.hehehe dan segar bugar. Kira balik tu nk surprisekan hubby la. Sesambil tu kita goreng kopok dulu sebelum makan malam.Makanya ku goreng kopok yang dibekalkan ibunda dari kampung. Saya sangat tegar keropok lekor.Sangat gila. Kalau hubby pergi pasar ka, pi sendiri ka sure beli kopok lekor.

Maka ku goreng kopok itu dengan semangatnya. Sambil goreng sembang2 dengan hubby pok pek3 pasal rawatan dekat spa tu. Kendian ku pergi ke dapur .Alamak kuali dah berasar dan kopok macam sebelah lagi dah masak terlebih sudah.hehe.belum hangus lagi.Maka ku pusingkan ke sebalik lagi satu.Dengan semena2 kebabooo melotop terkena muka, tangan dan apa lagi aku tatau.Yang aku tau aku terus alirkan air ke atas anggota badan yang kena..Maka itulah hasilnya. adoyai

Syhh niat di hati cam nak melawa la kan kan masa tu kan.adoi..wallahualam dugaan.Dan pada keesokannya masa pergi klinik tetiba tayar kete depan pun pancit..Sabo jelaa..

No comments:

Post a Comment