Followers

Thursday 29 March 2012

Apa khabar semua?

Assalamualaikum semua..

Lama tak jenguk2 blog kawan2 semua( ni duk buat ayat sama lagi)..apa khabar? sehat ke? saya baru je jenguk2 blog -blog kawan2 tapi xsempat drop any comments .Mengakibatkan blog saya basiii..hehe dan post yang sebelum ni, ada sesiapa yang terasa ke dengan luahan saya tu? ntah2 xda sapa baca dah sebab tuan tanah pun xturun padang..heheh

Hurm buat masa sekarang saya update perkembangan saya dekat blog lagi satu. www.secretogarden.blogspot.com.Kalau sudi boleh la datang jenguk :).

Hurm..apa nak tulis ek,tahun ni famili saya bakal dapat 2 cucu..hehehe..kakak dan saya. Kakak anak ke 3, saya yg pertama la.Yang kakak duk teringin sangat anak perempuan sebab yang dua orang tu dah heroo..dia teringin baby girl pulak kot.:)

Kalau orang tanya, senang je saya jawab, saya xkesah la anak perempuan atau lelaki asal sihat tubuh badan semua dah bersyukur. Tapi kalau ikut hubby, dia selalu kata teringin anak lelaki. saya kata xkesahla.Ini tuhan dah nak bg peluang kita patut bersyukur dan redha.

Selama ni pun, sebelum pregnant pun kita usaha pastu berserah padaNYA je.Pada saya, saya redha jela dengan ketetapan DIA, DIA dah menentukan yang baik untuk setiap insan.InsyaALLAH.

Minggu ni dah 10 minggu .2 minggu lagi nak habis first trem.alahan xteruk, nak kata muntah tu just muntah angin je kot. cuma kadang badan rasa penat sangat dan saya ni tiap kali duk usha perut.eh pregnant ke ?perut macam xbesor lg.lemak je terlebih kot sbb kain baju kurung udah ketat..

GUD LUCK YER SEMUA..

1 comment:

  1. nana pon same..asalkan sihat da cukup..rasa macam tak berani nak mintak lebih2..Allah dah bagi rezeki ni pon da syukur sgt2..semoga Allah permudahkan semua untuk kite ye =)

    ReplyDelete